onsdag 1 oktober 2008

en utmaning av 2 från Mamma Liljegren

Fem saker i din frys:
1 kycklingfilé
2 pyttipanna (den äckliga sorten)
3 bacon
4 wokgrönsaker
5 diverse köttbitar som förmodligen legat där i sju evigheter

Fem saker i din garderob:
1 en dockklänning sen halloween 2005
2 massor av skor eftersom jag får ha dem ute...
3 skräp/myskläder
4 klänningar jag knappt använder
5 tråkiga tröjor (i need to shop!)

Fem saker i din bil: (eftersom min bil kommer om 2 veckor skriver jag vad jag kommer att ha i bilen!)
1 hår från Flippan
2 solglasögon
3 godispapper
4 mynt
5 snusdosor (tomma)

Fem saker i din handväska:
1 jobbnycklar
2 plånbok
3 läppglans
4 hårnålar
5 biljetten från Magnus Betnér

Skickar utmaningen vidare till: ingen, eftersom jag knappt läser några bloggar... men jag länkar till http://equaltonone.wordpress.com/ <-- Lotta!

Inga kommentarer: