tisdag 8 april 2008

uppskattad tårta!

jodå, jag tog med tårtan till jobbet. blev till och med kvar lagom mycket till mig och zabina senare på kvällen!


fick jättefin present av zabina, martiniglas, halsband, bok och vin! vinet är lika slut som tårtan nu.. jag och zabina är farliga i sällskap med varandra..

har möblerat om på jobbet (igen), jag och camilla skyltade som galningar. jäklar vad fint det blev! fast jag bytte ut camillas tröja, den var ful, så det så (vad sa du, fyllde jag precis..7?). rosa och brunt blev de nya färgerna, yey!

imorgon ska jag med micke och magnus (stackars magnus är egentligen ledig) till danmark. vad de ska göra har jag ingen aning om men jag ska i alla fall stjäla lite grejer från hästavdelningen, regntäcken är första prio, sen får vi se vad jag kan och får plocka med mig.

Inga kommentarer: