tisdag 20 maj 2008

jag gillar inte...

.. när det regnar inomhus. inte när vi befinner oss på 2a våningen av 4a! men byggjobbarna har sågat upp stora hål i taket och befinner man sig i sverige under våren så kommer det oundvikligen att regna. och det gjorde det.. det droppade inte ens, det rann vatten från taket. hinkar, backar, allt vi hade fick vi ställa under. självklart var det värst på min avdelning, tack så mycket.
nåja, till slut drog regnet bort och vid tjugo i åtta kunde vi dra hem, jag, Cissi och Zandy.
idag har jag tillbringat dagen mer eller mindre vid datorn. webshopen ska igång och massa produktinformation ska skrivas in, det kommer ta evigheter.. så ska allt göras iordning inför Ribban i helgen, ska bli så kul att åka dit! men eftersom jag är ledig imorgon och torsdag så är jag lite hyper och tror inte att någon annan klarar att göra något.. jag är löjlig, jag vet. jag vill bara ha full koll!
nu kommer snart Zabina hit, slökväll och sleep over, vi är båda lediga imorgon. sen är det oslipat! fick dock precis sms av Behrang som ska uppträda på Slagt imorgon, precis samma tid som oslipat förstås.. grämer mig lite över att missa det, men å andra sidan kan jag inte heller skippa oslipat! får mötas upp efteråt, och festa lite!

Inga kommentarer: