söndag 18 maj 2008

lagom trött

i fredags lockade björn och martin med kall öl. den kalla ölen blev till fler, och när björn plockade fram kortleken, då slutade inget bra.. utgång på budda, men om jag ska vara ärlig är det en aning suddigt.. björn var mest städad, och för att uttrycka det med martins ord, så säger det inte mycket om björns fylla, men en hel del om min och niklas...
igår låg jag i min soffa och var väldigt nöjd med den situationen, tills björn och niklas kom förbi för att äta pizza. just den biten var jag också nöjd med, ända tills de bestämde sig för att jag minsann skulle med på vidare äventyr. jag var minst sagt skeptisk, men ett nej accepterades inte.
efter en öl hos björn och martin bangade jag dock, sängen lockade bra mycket mer än en utekväll. shit, jag börjar nog bli gammal.

Inga kommentarer: