söndag 28 september 2008

3dagars helg!

upptäckte plötsligt att jag är ledig imorgon! det var jag inte alls beredd på! får jag lite tid tillsammans med zebbe också, var ett tag sen vi bara "var". tänk om man inte behövde jobba.. men fick pengar ändå! hm, detta måste jag tänka över lite närmare...

var på middag hos sanna igår, vi hade riktigt trevligt, zandy och magnus stod för förrätten som var riktigt god! superenkel, olivbröd stekt i lite olja, och en röra på röd och gul tomat, basilika, vitlök och svartpeppar & salt.
huvudrätten fixade cicci och lorena. kyckling under ett täcke av spenat & ost, med hasselbackspotatis, yummie! även om vi väntade 2 timmar på den, men hellre genomstekt kyckling..
efterrätten var min och slavens att fixa. vi skar upp en massa olika frukter - vindruvor, melon, papaya, mango, passionsfrukt, kiwi, physalis och hallon - under ett täcke av riven vit, mörk och mjölkchoklad. inte dumt det heller.
sen spelade vi poker! riktigt kul, jag och lorena (och cicci) körde bitchpoker. enligt lorena; hårt, aggressivt och med ett par svordomar. kul hade vi allihopa i alla fall.

nu ska jag dra på mig zebbes regnställ och borsta nixon, innan jag dammsuger (var det någon som sa "hemmafru"?)

Inga kommentarer: