söndag 24 januari 2010

har inte riktigt pallat att skriva på ett tag, men här kommer en liten kort uppdatering. fest hos Sanja förra fredagen, filmkväll med Helena (Pulp Fiction och Trainspotting) där jag blev inspirerad att börja sticka igen! jag började med en mössa, så här såg den ut i måndags/tisdags eller nåt sånt.

nu är den klar, har börjat på en sjal istället!
har börjat ny termin i skolan, rättssociologi och juridik. än så länge intressant och bra lärare.
det är fortfarande minusgrader och snö ute, det var läääänge sen jag såg regn!! jag börjar acceptera snön nu, men jag hade ju i och för sig föredragit vår...
har kommit igång på stalljobbet, det är rätt mysigt att pyssla på bland hästarna.
idag ska vi på vernissage, om jag får upp Zebbe ur sängen dvs... vi gick och la oss samtidigt, men jag gick upp för 2½ timme sen och var ute med hundarna... bah. ikväll blir det middag hos Helena och Daniel i malmö, det ska bli riktigt trevligt!

Inga kommentarer: