lördag 2 januari 2010

länge sen sist

har inte skrivit på ett tag, så här kommer en snabb uppdatering;
julen tillbringades i östersund, jättemys förutom lite dispyter kring julgranens vara eller icke vara (jag vann!). fick massor av superbra julklappar, är helnöjd! var ute med Lina och Zebbe på juldan, umgicks så mycket som möjligt med Erik och Karin, var ute en sväng hos farmor och såg både älg och skogshare på vägen, kollade på film på projektorn, kokade knäck och en massa annat. körde hem strax före 11 på söndag förmiddag, jag körde till uppsala där Zebbe tog över. vägen var bra mycket bättre än på hemvägen så det gick fortare hemåt! var hemma vid halv 3 på natten tror jag...
jag blev toksjuk på hemvägen, hade ingen röst alls i måndags, sen har det blivit bättre men idag känner jag mig ganska skräpig igen. förmodligen för att jag sov så dåligt inatt, hostade som om jag rökt i 50 år...
fick förresten en superfin kamera av Zebbe i julklapp, har redan fotat litegrann så det kommer snart foton här på bloggen.

Inga kommentarer: