måndag 28 mars 2011

slappskritt och toddy

Igår blev det en kort skrittur runt tippen (inte så äckligt som det låter!) eftersom jag hade hundarna i bilen. Vi var nämligen i Måryd naturreservat och gick en sväng! Superfint, strålande sol och härlig utsikt, kommer definitivt åka tillbaka dit!


Idag hann jag inte rida, dels för att hundarna var med i bilen igen (när Zebbe jobbar natt blir det lite krångel om han ska få sova..) och dels för att jag skulle spana på lite utemöbler tänkte jag. Inte hittat nåt än dock...
För att väga upp min inaktivitet sprang jag och Flippan en kort sväng i alla fall. Börjar bli dags att springa lite längre nu känner jag!
Helena och Daniel kom hit för att äta lite middag (spagetti och köttfärssås) innan vi skulle på Toddyspexet. Matinéföreställningen drog ut på tiden så "vår" föreställning kom inte igång förrän en timme efter utsatt tid. Den var riktigt bra, speciellt sångmässigt, rolig var den dessutom! Väl värt, även om även vår föreställning drog ut något enormt på tiden, till slut var jag färdig att ställa mig upp och skälla på nästa jävel som började klappa in ytterligare ett sångnummer... Hundarna var ju ensamma hemma och det blev lite väl länge.. Men nu sitter vi i soffan och myser, alla tre!

Inga kommentarer: