söndag 15 juni 2008

nej men..

vad dålig jag är på att uppdatera här!

snabb review..
har tillbringat större delen av veckan med Zabina (förvånad, någon?), kollat på fotboll, passat vovve och varit på stand up. i torsdags fick jag reda på att jag kommer ta över tjänsten som avdelningschef på häst..! så håll nu tummarna för mig allihopa, så jag inte fuckar upp något och blir av med den..
torsdag kväll var det premiär för eriks nya klubb, Sommarskratt. synd att det var så lite folk, för det var bra komiker! vidare till debaser efteråt med jörund, nils, robin, erik och hasse. mycket trevlig kväll. förutom robin som var lagom odräglig.
i fredags fick jag trevligt besök, länge sen jag hade så mysigt! trots bråkig hund..
mer om lördag och söndag snart, inklusive bilder!

1 kommentar:

Lotta sa...

Grattis Kattis!!! Du kommer säkert att fixa det hur bra som helst.