onsdag 8 april 2009

inlines och wii fit

har riktigt kul med mitt wii fit (tack mamma!), har precis blivit av med träningsvärken i magen sen första dan..
var precis ute med flippan och åkte en sväng, det är precis lagom varmt ute för att åka, vindstilla och sol! hon var dessutom jätteduktig så det var riktigt skönt.
nu ska jag och zebbe synda, det blir pizza ikväll...
våra planer på att göra om trädgården lägger vi nog på is. det kommer bli för dyrt, speciellt när det är en hyresrätt och vi inte "får ut" något av att göra fint.. trädgårdsmöblerna vi skulle köpa idag var förstås slut, först nästa vecka (i helgen sa de onsdag - dvs idag) kommer de in igen.
nu ska jag plocka undan lite så vi kan äta på en gång när zebbe kommer!

2 kommentarer:

Zabina sa...

Nää-ä? Saker som inte kommer när personalen säger att de ska?
Skandal!

Men vart har jag hört det förr...?

:p

KattisZebbe sa...

ja jag började självfallet skälla på personalen, de odugliga latmaskarna. varför kan de inte ha de saker JAG vill ha just den dagen jag kommer dit? de får vä ha lite framförhållning...
det kan väl inte vara så svårt?
;)