tisdag 5 augusti 2008

godkänt

fick jag på min handlingsplan. yeee, duktig kattis. men jag hade ju kikat på camillas hp så jag visste hur jag skulle lägga upp det, resten är ju bara idéer och tankar...
tuva kom igårkväll, zebbe var redan här. åkte hem till zebbe båda två, han skjutsade oss till respektive jobb imorse, underbar! han åkte dessutom hem och lämnade mitt täcke hemma, och kom förbi jobbet med mina nycklar. varför har jag inte hittat honom tidigare??
jocke kom in på jobbet idag. jocke, som varit försvunnen sen i lördags. han skulle jobbat i söndags men kom inte, och det är verkligen inte likt jocke! ingen fick tag på honom eller någonting. så idag när han kom in, var han halvt sönderslagen... 3 killar hade rånat honom, och för att göra en lång historia kort har han legat på sjukhuset (tillsammans med en av rånarna - tummen upp!), kunde inte ringa eftersom mobilen var borta och telefonerna på jobbet inte fungerade förrän idag. jag är bara glad att han står på benen, det hade kunnat sluta hur illa som helst...
jag är jättetrött. och längtar tills på fredag. och måndag den 18e. och fredag den 22a!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar också till den 18:e, och 22:a =) Ses snart vännen! Jag har uppkörning idag!! Om 1,5 timme. Håll tummen för mig! puss