fredag 29 augusti 2008

skåne igen

tillbaka på skånsk mark, snart slut på semestern... men den var härlig så länge den varade! jättemysigt hemma i östersund med zebbe, busade med flippan, åkte båt till verkön med pappa, jessica och ungarna (och flipps såklart). lyckades tajma vädret så det var strålande sol och vindstilla, perfekt så vida man inte har en segelbåt dvs. men sånt trams håller inte pappa på med...
vi var på jamtli med erik och karin också, hade riktigt kul!
om jag lyckades få med mig sladden kommer det lite bilder...
igår var jag och zebbe ute på en låååångpromenad med nixon i skogen. plockade upp zabina från jobbet, hjälpte till att bära höbalar. åkte hem till zabina där hon och jag tillbringade kvällen med att titta på hipp hipp och äta onyttigheter. sweet!

1 kommentar:

Anonym sa...

å sen har du ju träffat mig! =) shit vad jag kör mycket bil nu =) ska få en golf på lördag av svärfar, jag är nöjd =) saknar dig här uppe! puss