tisdag 26 augusti 2008

Totally Pointless (härmapa)

eftersom zebbe fortfarande sover trots mina försök att väcka honom slösar jag några minuter på detta istället!

1. vilken låt lyssnade du senast på? hm.. den där i wanna stand with you on a mountain... hörde från övervåningen.
2. vad har du för mobiltelefon? sony ericsson, men be mig inte säga vad det är för modell!
3. vilket ord är ditt favoritord? inevitable. det ligger så skönt i munnen...
4. är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Nope
5. har du några syskon? 3 halvsyskon
6. vilken läkerolsort gillar du bäst? de flesta som inte smakar laktrits
7. vad ska du göra i helgen? ingen aning.. njuta av sista semesterdagarna!
8. vad heter din mamma? Åsa Trolle
9. vad äter du helst till frukost? varm macka med skinka, tomat och ost. kaffe latte. riktigt färsk apelsinjuice. och så en snus på det. ;)
10. lost eller one tree hill? One Tree Hill.
11. ett band som du avgudar? tja... matchbox 20, fast jag har glömt bort dem en aning nu!
12. är du blyg eller framåt? rätt så framåt tror jag...
13. är du bi/homo? Nope
14. om du svarade ja; när kom du ut med det? Svarade inte ja.
15. nämn en vän du haft som du inte längre träffar? catrine, som jag yrade runt i skogen med hästarna på högstadiet.
16. vem litar du mest på? Mamma.
17. är du kär i någon just nu? kanske lite.. ;)
18. vem tog din oskuld? andreas heter han.. :P
19. vad är klockan just nu? 11.16
20. vad använder du för skor? ?? vad är det för fråga? tja, gärna skor med hög klack.
21. vem önskar du var hos dig nu? zabina hade gärna fått vara här, annars har jag nog de flesta på plats just nu!
22. vem ringde dig senast? Zandra
23. har du några sjukdomar? nope, förutom en evighetslång förkylning
24. prenumererar du på någon tidning?
25. äger du en palestinasjal? hade en som jag fått av mormor, som hon köpt i palestina, men den är borta sen länge.
26. vad gick du för linje? Naturvetenskap - Häst på Bollerup
27. en sång som du önskar att du skrivit? Halleluljah.
28. en film du önskar att du hade gjort? boondock saints
31. hur ofta har du sex? lagom ofta ;)
32. vem tycker du mest om? äsch, jag tycker ju om olika människor på olika sätt - det där var en korkad fråga!
33. har du blivit mobbad någongång? mja, jag minns att jag bara lekte med killarna i klassen i ettan, och det berodde nog på en tjej som försökte mobba ut mig. men det gick ju inte så bra. :P
34. dricker du mycket alkohol? definiera "mycket"!
35. är du nöjd med din vikt? Japp, fast några hekto till på brösten hade ju inte gjort nåt. synd man inte kan välja var kilona lägger sig. :P
36. är du nöjd med din längd? jodå
37. hur många har du kysst? haha... många
38. har du ett förhållande just nu? ja!
39. vilken är din favoritfärg? lila! :D
40. vem vill du utmana? utmana?? måste jag det? nä...

2 kommentarer:

Zabina sa...

Wow vad du härmas, är inte källförteckning ett krav?

Du är verkligen min +1 babe ;)

moahahahaha!

Anonym sa...

Då kan jag som ett inlägg i debatten tala om att din palestinasjal hänger i min klädkammare... :))
Och tack för att du litar på mig, det är det bästa omdöme jag kan få... puss!
mams