tisdag 19 augusti 2008

home sweet home

ibland ångrar jag att jag flyttat så långt bort. inte att jag flyttat till skåne, för jag trivs jättebra. men det är synd att skåne råkar ligga så långt bort! kontentan av det hela är väl helt enkelt att jag saknar min familj mer än vad jag själv tror!
flippan väckte mig vid halv nio (efter att jag snoozat henne en gång) så gick vi till ica för att köpa lite frukost. hon gick lös hela vägen bort och var superduktig, men hon hatar ju att sitta fastbunden utanför affärn... nåja, hon var kvar när jag kom ut igen i alla fall. gick lös på vägen hem också, hon kan ju faktiskt uppföra sig! måste bara påminna henne om det där med fot med jämna mellanrum...
nu ska vi åka med subarun till verkstan för "det lyser en lampa som inte borde lysa". hm.

1 kommentar:

Lotta sa...

eller så är det Östersund som ligger för långt från Skåne!