tisdag 2 december 2008

rain drops keep falling on my head..

det har regnat oavbrutet sen igårkväll... bläh.
jag och zebbe har i alla fall varit på ikea och köpt köksstolar idag! det var väl lagom upphetsande, det riktigt spännande började när vi kom hem och skulle skruva ihop dem. Nixon var väldigt sugen på att hjälpa till, flippan gömde sig i soffan och tyckte vi förde ett jäkla oväsen mest. zebbe blev jättearg efter ett tag, förbannade både stolar, ikea, skruvar, skruvmejslar och allt han såg... jag var inte heller så värst glad på skruvhålen kan jag villigt erkänna, eftersom de var för små och några millimeter på fel ställe. BAH
nu är alla skruvar i utom 1, eftersom zebbe råkade skruva i en skruv alldeles för djupt och sedan inte fick ut den igen, utan förstörde skruv...linjerna? gängorna? huvudet? jag vet inte vad det heter, men förstört blev det i alla fall! får försöka hitta en likadan skruv sen...
nu har vi i alla fall fina stolar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och inte var jag till nån hjälp heller.... *s* Fint blev det till slut iallafall. Ser ju plötsligt ut som ett riktigt kök där hemma hos er!! Jag kommer när som helst och inviger!/ Lotta