tisdag 8 december 2009

favorit i repris?

har skrivit tenta imorse, på delkurs 2, metod. 8 flervalsfrågor och en essäfråga. dagen började rätt värdelöst, det var MÖRKT när jag gick ut med hundarna imorse (ok, som tidigast går jag ut vid 9 eller så, när jag inte skriver tenta det vill säga..). jag tog bilen upp eftersom vi skulle vara vid mattehuset, men den jäkla parkeringsautomaten tog bara skumma kort som statoil, preem och AmEx. finns flera sånna automater i lund, de driver mig till vansinne! hur kan en automat INTE ta mastercard och visa?! de enda mynt jag hade var en 50öring, vilket inte var till nån större hjälp. jag fick helt enkelt chansa, ställde mer eller mindre in mig på parkeringsböter när jag gick till salen... tentan kändes ändå hyfsad, på fredag får vi tillbaka dem (jag är riktigt imponerad över hur fort de rättar våra tentor - hoppas det håller i sig!) så får vi se om jag får göra om den eller inte. eftersom jag inte har pluggat så mycket som jag borde ha gjort hade det nästan varit oförtjänt om jag får godkänt... men jag hade inte klagat! omtentan är nämligen den 18e december...
Zebbe jobbar i lund ikväll så han kommer förmodligen snart hem och äter lite mat! han stannade till utanför innan så vi kunde vinka till varann bakom varsin glasruta.. kändes jättekonstigt att han var så nära men inte kom in, utan bara körde iväg! jaja, han kommer ju som sagt hem en sväng senare.

Inga kommentarer: