tisdag 1 december 2009

kärlek

Ibland driver du mig till vansinne, tills jag bara vill skrika rätt ut (och gör det ibland också). Och det händer att vi skriker och bråkar och tjafsar om vem som ska gå ut med hundarna eller städa undan i köket. Vissa mornar hade jag kunnat kväva dig med kudden bara för att du ska vara tyst, och jag är rätt säker på att du tänker detsamma när jag väcker dig.
Men jag är glad att jag har dig att tjafsa med, som irriterar mig och bråkar med mig om disk. Jag kan inte tänka mig att inte ha dig i mitt liv, du får mig att skratta, du tar hand om mig och du bryr dig om mig. Jag blir varm i hela kroppen när jag går och lägger mig på kvällen och vet att du kommer hem på morgonen och kryper ner i sängen och håller om mig. Du får mig att känna mig trygg, och det finns inget jag inte kan berätta för dig.
Du är min älskling, och jag är din.
Jag älskar dig Zebbe, av hela mitt hjärta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu fick du ju mig att gråta lite din toka!!!

mams sa...

DET om nånting är en kärleksförklaring som heter duga!!!!!!
Zebbe, om hon säger nåt sånt så menar hon det, tro på en luttrat mammas erfarenhet.......
Kram på er ungdomar....

Lotta sa...

Kom precis på en sak...Jag tror inte att du "håller på att lära dig att vara sambo" längre....du ÄR sambo ju!!! /Kram på dig!!