onsdag 23 juni 2010

skönlitteratur

äntligen äntligen kan jag läsa skönlitteratur en hel sommar utan att ha dåligt samvete! under terminen har man alltid en massa tråkiga böcker att läsa, och att läsa något annat känns liksom inte riktigt okej. men nu jäklar, jag ska sluka böcker hela sommaren!
för övrigt ska jag tvinga Zebbe att hjälpa mig storstäda här, vi har prylar överallt och jag blir galen. men det är förstås lika mycket mina saker som Zebbes, så för en gångs skull ska vi faktiskt göra det tillsammans. (får se vad Zebbe säger om det - han sover just nu).
gjorde egen chokladsås igår, den blev himmelskt god! mest för att jag själv ska komma ihåg vad jag hade i skriver jag det här... matlagningsgrädde, farinsocker, vanijsocker, kakao, sirap - koka. tror det var det. ännu godare dagen efter när den var lite segare... yummie! åt till jordgubbar och vaniljglass. god i love the summer!

Inga kommentarer: