fredag 18 juni 2010

nystart?

kanske dags att börja blogga igen?! har ju onekligen legat lite på latsidan där, minst sagt.
har klarat denna terminen utan några omtentor, tack gode gud! hann dessutom med en hemtenta i all röra inför Lottas student, som för övrigt var väldigt lyckad precis som resten av vår Östersunds-resa!
nu har jag börjat jobba också, känns som att jag kommer trivas jättebra där och jag hoppas hoppas att kunna jobba lite extra i höst också, men det känns lite tidigt att fråga om det än..!
fick rabarber på jobbet i onsdags som blev rabarberpaj idag, mycket lyckad om jag får säga det själv (och det får jag!).
Zabina var här i helgen, how i miss her! men hon kommer ju som tur är hem fler gånger i sommar.
just ja, jag har återgått till mitt blonda jag... här är ett foto från projekt avfärgning med Sanna och Tanja:
efter avfärgning 1, rödtottar!

Inga kommentarer: