torsdag 24 juli 2008

helt enkelt underbart!

det är så härligt i ljusdal, det är släkten Trolles egna lilla paradis tror jag. även om gräset behöver klippas, maten behöver lagas och myggen anfaller så är det så.. lugnt. dagarna tillbringas med en bok i solen, lite lunch när man känner för det, ett dopp i älven om det är varmt nog.. (nu är det ca 20 grader - klart badbart!)
flippan och jag bara njuter, idag har vi simmat i älven, jag, kusin maja och vovvarna flippan och emma. flippan och emma tyckte minsann att de behövde hålla oss under nära uppsikt när vi badade..
nu ska jag gå ut och njuta av solen igen, har faktiskt jobbat lite (duktig flicka). resten gör jag på tåget imorgon.

1 kommentar:

Lotta sa...

Så det blir tåg iallafall! Hoppas att du får en ok resa! Vi har sol och varmt här ner också så välkommen hem!