tisdag 29 juli 2008

myshelg

kom hem vid halv tolv i fredags, stupade i säng. upp vid halv 9 (efter att flippan väckt mig vid 8 varje morgon blev det en vana..).
en sväng på stan och nu är världens vackraste skor mina!
tåget till lund, hem till zebbe som var lagom bakis. kvällen tillbringades hos zabina där emma är och hälsar på från norrköping!

(bild stulen från zabina..)

eftersom min fot har blivit en tjockisfot tack vare galet många myggbett gav jag upp vid 3 och åkte hem till zabina och sov. zabina och emma dansade hela natten och trillade in vid halv 6. jag var inte avundsjuk på zabina som skulle jobba i söndags... emma sov som en gris när jag gick upp vid halv elva, då jag åkte till zebbe igen. köpte med vaniljlatte, yummie. slöade mest hela dagen, sen var det dags för fotboll (ja mamma jag vet, kors i taket..). efter mycket om och men vann malmö (yey!). inne på stadion var det säkert 45 grader varmt, gosh.. så efter matchen åkte vi till ribban för ett kvällsdopp i solnedgången!


(bild återigen stulen från zabina)

tillbaka på jobbet, varmt! jag vill ha semester igen.. fast det har jag snart! och då följer zebbe med till östersund!

Inga kommentarer: