fredag 18 juli 2008

ynklig

jag blir ganska ynklig (och en aning irriterande) när jag blir sjuk. fast jag är inte riktigt sjuk än, det har jag inte tid med. så jag håller humöret uppe på jobbet i alla fall, med alla underbara människor på jobbet går det lätt! idag har vi ätit tårta, vilket hade varit väldigt mycket trevligare om det inte var för att Eric slutar idag... han ska börja plugga istället. bah.

var en sväng på falsterbo i onsdags, med Zebbe o Nixon. Rasmus bossade över entrén och var gullig nog att släppa in oss! vi irrade runt en stund, kollade på lite hunting, irrade runt lite till och gjorde inget vettigt alls egentligen. skönt.

blev irrationellt förbannad på både zebbe och nixon vid 8-tiden på morgonen igår. nixon för att han inte tyckte vi skulle sova längre (vilket jag kan förstå) och zebbe för att han inte vaknade av nixons pip. jag blir arg på de mest konstiga saker ibland, vinden när det blåser mycket ute, människor som råkar kliva på samma buss som jag när jag inte orkar med människor (då är det väl himla intelligent att åka buss, tycker ni inte?), maten när den inte blir klar snabb nog... tja, listan är lång. fast för det mesta är jag ganska trevlig att ha och göra med, hoppas jag åtminstone.

Inga kommentarer: