torsdag 12 mars 2009

gah!

jag blir galen. imorse var det strålande sol och vindstilla. hade jag inte behövt åka till jobbet hade jag gått en härlig långpromenad med vovvarna.. ikväll snöar det på tvären! global warming, anyone?

för övrigt har det varit händelserikt på jobbet... jag har dock fortfarande jobb, vilket jag är väldigt glad för. andra hade ju tyvärr inte samma tur, det känns lika trist som förra gången!

jag är galet frustrerad över att jag och flippan inte kan testa inlinesen. jävla skitväder, återigen. och som vanligt blir jag irrationellt förbannad på allt och inget bara för att det inte blir vår nu på en gång. ge mig åtminstone 20 grader!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lugn, det kommer, det kommer...På måndag lovade min pappa!! 10 grader iallafall..

Anonym sa...

Här i Östersund är det strålande sol, någon minusgrad och perfekt skidväder. Vi har inga falska förhoppningar om någon vår inte!!!!! Men när våren kommer så stannar en en stund.
Tänk en kall natt, strålande sol på dan och ett par plusgrader, vindstilla och en lång skridskotur på sjön, och kanske en choklad med konjak som belöning....
Det är vårvinter det!!!!!Bästa årstiden av alla!!

KattisZebbe sa...

lotta - jag hoppas din far har rätt.. :)

jag har varit lika frustrerad över vårvintern i östersund, men den slår skånes "vår" med hästlängder! jag håller tummarna för april helt enkelt...

Anonym sa...

Annars är vår i Miami rätt härligt...:)

förlåt för att jag inte svarade när du ringde gums. jag sov vid poolen :p

Anonym sa...

Kattis!!! Idag är det fint väder och iallafall jag har fått en känsla av att våren ändå är på väg...Jag tror att du och jag är lika trötta på det här blöta, kalla, äckliga vädret båda två...