måndag 16 mars 2009

oslipat

lite sent men en liten sammanfattning av onsdagens oslipat. mest för zabinas skull.
fritte konfade med en jättesnuva och först upp av komikerna var cecilia som inte riktigt var på topp tyvärr.
sen klev özz upp på scenen och snackade en stund innan han presenterade aron flam. jag är inget fan av aron, trots alla lovord han får. jag har sett honom 3 gånger nu och han låter alltid på samma sätt, säger samma saker och har samma nollställda uttryck. jag vet att det är hans grej att vara nollställd och monoton men det är väldigt få skämt jag gillar. det bästa var när han pratade lite spontant, då blev han plötsligt mänsklig.
nästa man till rakning var david druid. sen jag såg honom förra gången har han utvecklats jättemycket och har en riktigt bra timing och levererar verkligen. riktigt bra!
sist upp innan mr nujen himself var ola söderholm. han påminner väldigt mycket om kringlan, på både gott och ont. till skillnad från aron och david var han riktigt nervös, och det syntes!
sist upp var självklart özz nujen. han snackade om hedersmord kontra psyksjuka äkta makar, religion och kvinnor. han var himla bra och det var en riktig toppkväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för update älskling.
Kul att höra ditt perspektiv på det eftersom att vi brukar tycka samma. På andra håll har jag hört att Ola var jättebra med mkt nytt, vi tkr ju om Ola så jag hoppas att du ändå tyckte han var bra?

Det retar mig inte ett dugg att jag missade D faktiskt ;) Men Özz hade jag mer än gärna sett.

Fortsätt gå på Oslipat o uppdatera mig, ta lite bilder också!

Love you.