tisdag 9 juni 2009

stackars studenter

det är regnigt, blåsigt och kallt ute. jag tycker synd om studenterna som går ut idag.
jag tycker dessutom ganska synd om mig själv som snart ska gå ut med hundarna...
var på student igår, galet god mat och mycket trevligt sällskap.
när jag tänker på maten blir jag lite hungrig... fast jag orkar verkligen inte laga mat just nu. sen kanske! var ute på hundträning idag med zebbe (som var en aning för bakis för att köra själv) och gick en skogspromenad med flippan, hon älskar verkligen att gå i skogen! nu har jag precis kört zebbe till jobbet, vilket innebär att jag måste kliva upp vid 5 imorgon för att hämta honom..! det lär dock vara mindre trafik då än vad det var nu, det stod näst intill stilla på motorvägen. jäkla vägbygge...
nu - tvätta!

Inga kommentarer: