fredag 26 juni 2009

härlig helkväll

igårkväll var jag och zebbe på restaurang Sandra här i lund och åt. det var tyvärr inget att rekommendera. någorlunda trevlig service men maten var sådär. vi åt oxfiléplanka båda två men vid beställningen frågade han inte hur vi ville ha den tillagad, vilket väl ändå brukar vara standardförfarande när det gäller oxfilé? köttbiten var okej om än något tråkig med burk-champinjoner och burk-ananas och trista små räkor ovanpå.
efteråt såg vi transformers på bio och den var riktigt bra! mycket bättre än ettan, vilken jag tyckte var lite tramsig. den här var mycket roligare och kändes lite smartare. se den!
jag fick en present av zebbe också, en jättefin ring (mamma, lotta, zabina, det är ingen förlovningsring så ni kan sluta hyperventilera nu!) i försenad ettårspresent!

3 kommentarer:

Lotta sa...

haha..Nu har jag ju sett ringen och den var jättesöt!! Duktig pojkvän du har!
Dessutom har jag läst ikapp mig på bloggen nu. Har varit lite dålig på att läsa bloggar ett tag...

lotta sa...

Jaa, den var till och med rolig :) haha, jag har inte ens sett transformers 1 :P

Farfar sa...

Grattis till 1-årsdagen i alla fall!/Ingrid