fredag 17 juli 2009

Harry Potter

jag och zebbe såg den i onsdags, på premiären. ohhh så bra den var! mycket bättre än de tidigare, mer vuxen. precis som böckerna förstås. mer humor också faktiskt! så idag köpte vi spelet till vårat wii, det har såklart precis kommit ut, i samband med filmens premiär. jag har inte hunnit spela sådär jättemycket än men det jag har spelat är kul!
det var supervarmt tidigare idag så jag och flippan åkte och badade i tvedöra. det var massvis med bilar men jag såg inte så himla mycket folk, konstigt nog? inte oss emot. flippan plaskade glatt ut i vattnet men ville itne riktigt simma så hon stod och höll koll på mig istället.
nu ösregnar det och zebbe och nixon skulle iväg och träna. de hann inte med så mycket innan regnet kom, det blev en sväng inom hemmakväll istället. lagom.

Inga kommentarer: