måndag 13 juli 2009

hyfsat produktiv!

känns som att jag inte gjort så mycket idag men det har jag faktiskt. gjort piroger (vilket tog en hel evighet med jäsning och allt), tvättat en jäkla massa och bytt lakan i sängen. gått ut med wilmer och benzo (och flippan. krångligt med 3 koppel, även om hundarna är snälla!) och plåstrat om nixon 2 ggr.
slökollar på The cougar på 3an, där alla babblar om att åldern inte har någon betydelse men uppenbarligen har den ju det, eftersom hon är där för att hon absolut vill träffa just yngre män, och killarna är där för att de vill träffa en äldre kvinna.
min ursäkt för att jag kollar på ett så über-amerikanskt program är att jag "tycker det är intressant att se hur folk förändras och fungerar i grupp och under press". det är i alla fall vad jag säger till folk. helena vet hur det egentligen ligger till, för hon gör det också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag "tycker det är intressant att se hur folk förändras och fungerar i grupp och under press". Den kommentaren har du ärvt från mig som också använder den som ursäkt för att se utskällda program.. :))
Flippan skulle göra sig alldeles utmärkt som tävlingshund... i rollerblades och långfärsskridskor..

Lotta sa...

Hahaha,...precis samma ursäkt som jag har använt mig av i liknande situationer...
Önskar att nån tagit ett kort när tre hundar var ute och gick!! TACK!!