onsdag 16 september 2009

så trött...

jag är så fruktansvärt trött varje morgon när hundarna väcker mig. jag KAN inte somna på kvällarna, det är så frustrerande! och så blir jag arg, eller i alla fall irriterad när hundarna väcker mig och jag inte kan ligga kvar i sängen som zebbe alltid kan göra. det är ju ingen annan som går ut med hundarna om inte jag gör det... i vanliga fall r det inga problem men har man inte sovit tillräckligt är det rätt jobbigt.
imorgon har vi i alla fall programaktivitet, nån som kommer och ska föreläsa. får se vad det kommer handla om. 2 lektioner på en och samma dag, det är vi inte vana vid på krim-programmet!
på fredag är det tydligen en kursare som drar ihop till korridorsfest fick jag precis veta. kommer nog dra dit, eftersom vi har så få lektioner och är så stor grupp är det rätt svårt att lära känna varandra. så det ska bli kul! det är dessutom jätte-mega-novishfest, jag funderar på att gå på eftersläppet. jag är ju student nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men nångång kan väl Z gå ut me dom?? Ska jag skälla lite på honom?? Jag vet faktiskt precis hur du känner dig varje morgon eftersom jag har det precis likadant...

*morgonkram*

KattisZebbe sa...

jo han går ju ut med dem men när han jobbar blir det ju bara 1 gång/dag.. och han är ju ofta uppe längre än mig och går då förstås upp senare.
ja vi har ju lite samma situation! fast flippan och nixon är ju ganska snälla egentligen eftersom de inte är så angelägna att kliva upp allt för tidigt!