måndag 26 oktober 2009

älskling!

nu är min bil hel och besiktigad. så nu kan jag äntligen få den såld. fast problemet är ju att jag gillar min lilla bil! den är min-bara-min och jag gillar att ha en bil! den är dessutom snäll om än lite morgontrött, billig att köra och lätt att parkera.
jag kommer sakna dig...

sådär nu raderade jag precis allt jag skrivit. suck. det handlade om regn, plugg och flippans lazy eye, ni kan ju själva fundera över vad jag vill ha sagt med det, för det vet jag nog inte själv...

4 kommentarer:

Lotta sa...

Flippans lazy eye????
Åh, det är jobbigt att sälja bilar...dom är ju lite som kompisar!! Men du vet att du kan låna min om du skulle behöva bil nån kväll när Z inte är hemma!! Bara att ringa ju!!!

Gillar du inte härliga regnpromenader?? Det gör jag!!

KattisZebbe sa...

Ja, Flippan har ju ett öga (det högra) som inte riktigt hänger med alla gånger!
ja de är ju det! jag vet, det är jättesnällt. :)
jo så länge det inte blåser eller är jättekallt ute så gillar jag det. då är det riktigt mysigt!

mams sa...

När du är klar med din utbildning så kommer du att få ett bra jobb med en superlön och då kan du köpa många såna här småbilar i olika färger, bra va??!!!!!
Jag tycker att Flips är hur charmig som helst med sitt öga!!

KattisZebbe sa...

Haha ja det ska jag göra. en för varje veckodag!
Flippan och hennes öga är hur härligt som helst, det är lite av hennes charm. allt är liksom inte helt hundra. ;)