fredag 2 oktober 2009

skitväder

åkte ut till stallet vid 11 för att möta sanna och rida. precis när jag ska lägga på sadeln börjar det ösregna och hagla! suck... det ville inte ge med sig heller så det blidde ingen ridning. nu vet jag åtminstone var allt finns i det nya stallet, och flippan fick följa med och hälsa på en katt och spana på kaniner som bodde i en utebur. nu ligger hon i soffan och sover stenhårt, det var mycket nya intryck!
ikväll ska jag, helena och malin till malmö och bli fotade, sånt där "modell för en dag" som inte kostar något men man får köpa de bilder man vill ha efteråt. blir stylade och ska ha med oss 3 ombyten. och så tänkte vi gå och käka nåt innan, så det blir nog en rolig kväll!
nu ska jag hoppa in i duschen, fixa naglarna och sy i nya knappar i min nya väst.. och hoppas på att jag kan lägga upp fina bilder sen!

Inga kommentarer: