lördag 3 oktober 2009

bilder




6 kommentarer:

mams sa...

Wow, vilken tjej!!!!!!
Riktigt fina bilder, tänk att du härstammar från mig, här går jag klädd i Gröna Lund (Britta fattar). Det innebär mysbyxor och fritt fall, alltså BH-löst... :))
Men som jag har tjatat om flera gånger, jag är oerhört stolt över dig, på alla plan! Och över din lillasyster....
Ta väl hand om dina chanser i livet!!!
krams

KattisZebbe sa...

hahaha gröna lund.. bra uttryck, det får jag börja använda!
tack mamma, det vet du att jag gör. :)
det finns lite fler bilder, jag kan maila dem till dig om du vill?
kramar

Zebbe sa...

Min flickvän...ganska otroligt va? =)

Zabina sa...

fy fan va snygg du är!
sjukt är det.
Jag vill se resten! maila?
älskar dig massa.

Lotta sa...

Wow...Min Svärdotter!!! *ler* Skitsnyggt.
Jag vill också se mer!!

Lillasyster sa...

min storasyster!! :D antar att du ärvde din bli-bra-på-korthet av din pappa.. ;) <3