torsdag 29 oktober 2009

borta

nu är bilen såld! efter 3 timmars provkörning, "tittande" och till slut betalning så var det äntligen färdigt. pengarna har kommit in på kontot nu så jag är nöjd. Mamma, Janne skicka in papprena!
jag bara hostar och hostar hade så jäkla ont i halsen imorse. blev ingen ridning, men det var mysigt att vara i stallet i alla fall! jag är fortfarande lika fascinerad av flippans kaninjakt. idag tog jag fram skottkärran och började mocka. då gick flippan ut ur stallet... när jag mockat klart och tömt skottkärran gick jag ut för o se så hon inte försvunnit (stor chans..). då hade hon inte kommit mer än max 10 meter! det går såååå långsamt, de får ju inte märka henne! stallet är nog det absolut bästa stället att släppa henne lös, för hon lämnar ju inte kaninerna...

Inga kommentarer: