måndag 5 januari 2009

frisörbesök

fick äntligen tummen ur och beställde tid hos frissan idag. så vid ett åkte jag in till stan och nu känner jag mig sådär härligt ny och fräsh! fick bytt koftan jag fick av lotta också, till en mindre storlek. hittade dessutom en helt plain t-shirt och en basic klänning - rea är inte så dumt...
var iväg och köpte hundmat imorse också och passade på att väga hundarna. nixon väger nu nästan 35 kg och flippan 20 kg. så det är inte konstigt att jag känner mig som en liten vante efter de två ibland...
för övrigt är jag rätt nöjd med att ha fixat stoppet i tvättmaskinen (eller ja, där vattnet rinner ut från tvättmaskinen. det har varit total översvämning varje gång jag tvättat...). nu slipper jag övervaka den varje gång jag ska tvätta!
nu ska jag leta symaskin...

Inga kommentarer: