måndag 19 januari 2009

öl, middag och jobb

har jobbat hela helgen, men hunnit med en massor ändå - man blir faktiskt piggare av att hitta på saker även när man jobbar! det var halvgalet på jobbet i helgen, hur mycket folk som helst! vi hade ju rea, och det märktes... jag och camilla turades om i kassan och det var körigt men kul! härligt att ha mycket att göra. det mesta flöt på riktigt bra, i större katastrofer eller felslag, inte heller några grova diffar så allt var frid och fröjd.
i fredags var jag, zebbe och lotta ute och drack öl efter att ha kollat på lets dance. det var riktigt trevlig och vi blev väl lite senare hem än vad som var planerat...
i lördags var vi hos helena där vi träffade helenas pojkvän daniel, och louice, tommy och deras lilla valp elsa. elsa var ett riktigt yrväder, 4 månader om jag minns rätt? amstaff med något annat i, hon busade och busade och busade ...och busade. och tuggade en hel del däremellan. vi åt i alla fall middag och satt och snackade tills klockan var halv två då jag och zebbe till slut pallrade oss hem. sen var helena här igår och spelade wii.
yes, vi har köpt ett wii!! det började med att jag spöade zebbe i varenda gren tills han tjuvtränade medan jag jobbade. sneaky... så då spöade han mig och jag ville inte spela längre... nu har jag tagit lite revanch i både golf(!) och baseball.. moahaha.

Inga kommentarer: