fredag 23 januari 2009

sista jobbdagen

på 10 dagar! känns härligt, jag behöver lite ledigt just nu tror jag. jag vet inte riktigt om jag ser fram emot resan upp eller inte, jag tror att det kan bli kul och rätt mysigt, så länge allt bara går bra och vi inte slåss allt för mycket om vem som ska köra! jag kommer nog ha ett antal tråkiga timmar när zebbe sover, eftersom han kommer direkt från jobbet. jag borde gå och lägga mig vid 6 på söndagkvällen för att få någorlunda med sömn. men det löser sig, sa han som sket i vasken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer säkert att gå bra...Ta med en kanna starkt kaffe så löser allt sig. Tid i bil tillsammans kan faktiskt vara kvalitetstid. Stanna så ofta ni behöver och framförallt känn er inte stressade...och ring mig lite då och då ...så jag inte behöver gå och oroa mig...*skratt*

KattisZebbe sa...

jag har köpt ett helt flak power king!
vi håller dig uppdaterad, jag lovar.. får nog göra detsamma med min mor som väntar "up there". :)

Anonym sa...

Självklart kommer jag att ringa massor av gånger och hoppas på en uppdatering om var ni är ungefär var 10:e minut.....:)
Men precis som Lotta säger, stressa inte!!

Zabina sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
roadtrip med min bror?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
enjoy! du kommer få köra hela vägen!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

(älskar dig)

Anonym sa...

Åsa...Vi hjälps åt att hålla dom vakna och pigga helt enkelt!!!

Välsignade telefoner!!!

Trevlig resa!! Jag är bara liiite avundsjuk på er!