måndag 25 maj 2009

anställningsintervju!

kom precis hem från malmö, där jag varit på intervju. det var rätt kul att gå på intervju, han som intervjuade mig var avslappnad och kul, en typisk säljare. de skulle höra av sig till de som var intressanta imorgon så vi får la se. det kändes bra i alla fall.
helgen har varit kul, i fredags var det dansbandsgalan i veberöd, vilket kanske inte var så jätteroligt, mest gråtande 16åringar med falskleg och lite för gamla, lite för fulla män. jag körde så vi åkte hem rätt tidigt, jag och helena.
i lördags hade vi bollerupsreunion hemma hos helena. det var riktigt kul, många som kom även om en del inte kunde stanna så länge så kom folk i alla fall! underbart att träffa så många, vi snackade, dansade och hade roligt. en superkväll!
igårkväll hade zabina hemkomst-middag och bjöd på spagetti och köttfärssås. SÅ gott. jag kunde inte låta bli köttfärssåsen innan folk kom utan stod där med en sked och "provsmakade". gör man så god mat får man skylla sig själv om jag kommer och nallar av den!

Inga kommentarer: