söndag 3 maj 2009

jaja..

mamma skällde på mig igår för att jag är så dålig på att uppdatera här. och det har hon förvisso rätt i! (och ja, jag ska lägga upp en bild på min nya frisyr.. fast det är ingen jättestor skillnad!)
zebbe jobbar extra ikväll. han mår lite bättre nu, han har varit sjuk i nästan en vecka nu.
flippan är verkligen skittråkig att gå med på nya ställen. hon struntar fullständigt i mig och lyssnar inte för en sekund. hon ska bara nosa och spana efter "byten". det är väl mitt eget fel antar jag... men hemma beter hon sig (sällan) så illa! när jag går med henne själv är hon oftast jätteduktig. ah well...
jag har fortfarande ont i mitt jäkla finger! dumma dumma basketboll. det finns en anledning till att jag aldrig hållt på med bollsporter... när jag dessutom slår i det hela tiden överallt blir det knappast bättre heller...
nu ska jag smaka min nylagade snickerskaka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du lilla hjärtat, någon Harlem Globetrotter kommer du aldrig att bli, det visste jag tidigt... ;)
men frågan är vad som är värst, att stuka fingret på en boll eller att rida omkull i en hal kurva med häst... tänker naturligtvis på när du red omkull på Sissi nere i Härke för länge sen, förmodligen innan Hedenhös..
Men nu när du har en symaskin kan du ju ägna dig åt mindre excentriska göromål, sy något vackert vetja.
Och var är fotona?????????????????

KattisZebbe sa...

haha nä bollar var aldrig min grej...
ja, det var väl efter den omkullridningen som jag fick min första mobiltelefon om jag inte minns fel?
nä nu är det ju inlines som gäller! helena har köpt ett par också så nu får jag och flippan sällskap!

Lotta sa...

Den där kakan borde jag ju inte ha missat!!