lördag 14 november 2009

...

idag är både jag och zebbe rätt sega... jag var på sittning igår, med den sämsta maten jag någonsin betalat för. förätten var två tunna skivor av nåt slags kallskuret kött, sallad och lite soltorkad tomat, inte särskilt spännande. huvudrätten var en kycklingklubba, där min var blodig (kocken sa att det var märg. kanske det, men jag har ingen lust att chansa!), ytterst lite potatisgratäng, lite grönsaker och en jäkla stor brödbit som var torr och äcklig. till efterätt fick vi tiramisu som smakade som att de blötlagt den innan servering. jippi.. vi hade i alla fall trevligt, som tur var!
zebbe joinade på efterfest sen, som inte slutade sådär jättebra, men skit i det!
jag har haft hand om Flechen de senaste två dagarna, red i paddocken i torsdags och ridhuset igår. gick jättebra båda dagarna, har lite träningsvärk nu!

Inga kommentarer: