onsdag 18 november 2009

STORM!

idag har jag varit i Rydsgård, av alla ställen. skulle ha lektion för Malin och hennes 3åring Bart. det regnade småspik och blåste så jag höll på att trilla omkull flera gånger! det gick bra i alla fall, förutom att Bart försökte vända rumpan mot vinden hela tiden och det blåste så Malin knappt hörde vad jag sa.. det var kul att hålla lektion igen, var ju ett tag sen nu men jag hoppas Malin (och Bart) är nöjda! hans största problem är att han knäpper av i nacken men det såg mycket bättre ut mot slutet.
efter en välbehövlig kopp kaffe hos Malin (och hennes tre hundar) körde jag hemåt. det gick inte fort på motorvägen... galna kastvindar och så mycket regn att jag inte hade nån sikt, plus mötande lastbilar. det var skönt att komma hem!

1 kommentar:

dooh sa...

Vi var väldigt nöjda=) Trots det vidriga vädret...