torsdag 5 november 2009

så j-vla skönt!

klarade tentan! phu... när vi kom in i salen hade vår lärare skrivit hur resultaten såg ut i procenttal. 29% fick underkänt, 51% godkänt och 20% VG. jag blev genast stensäker på att jag låg i den grupp som inte klarade det... sen stod David (dvs läraren) och pratade i typ tjugo minuter (om inte mer) innan vi faktiskt fick tillbaka tentorna! sjysst.. men jag klarade den alltså, godkänt. jag hade redan strukit VG från kartan, det kändes inte som jag skulle få det ändå.
kritiken var överlag att jag skrivit för lite. jag är helt enkelt inte van vid att bara ordbajsa fram 3-4 sidor bara för att man ska, jag tycker det känns mer logiskt att skriva ett tydligt och relevant svar, hur kortfattat det än må bli. men det är tydligen inte vad våra lärare vill ha, så det är väl bara att rätta sig efter det till nästa tenta! då ska jag fan ha VG..

3 kommentarer:

mams sa...

Grattis till tentan!! Jag var helt säker på att det skulle gå bra, du är väl en Trolle!!
Eftersom din uppladdning inte var helt optimal med halsont och diverse baciller på besök så kanske det är medicinen(hepp!!)till kommande tentor.

Lotta sa...

jag var också helt säker på att det skulle gå bra...Du får träna på att svamla till kommande uppgifter...*ler*
You Go Girl!!

Zabina sa...

Du är bästa kompis med ordbajsningens mästare, det bör du utnyttja till fullo ;)
Grattis i alla fall!