måndag 30 november 2009

hemmafest

igår hade vi fest här hemma. det blev en skön blandning folk lite kursare, Helena och Malin, lite kompisar till Zebbe... kvällen blev skitbra, det kändes som att alla hade kul i alla fall! trillade i säng vid 5(!) så jag är inte helt pigg idag... måste dock försöka hålla mig vaken eftersom jag ska följa med Zebbe på jobbet imorgon! ska göra min observation, dessutom ska det bli roligt att se själv vad Zebbe pysslar med på nätterna.
de jäkla hyllorna jag gnällt så mycket över är i alla fall uppe. jag lyckades få upp hylla 2 igår, efter att ha åkt till Beijer (som hade stängt för renovering, just lördagen den 29e.. bummer!), alla möjliga affärer jag kunde tänka mig som kanske skulle kunna sälja plugg... till slut hittade jag i alla fall! såhär såg väggen ut innan...


och såhär ser det ut nu!


1 kommentar:

zandra sa...

Åh så fint det blev darling! :)