måndag 9 november 2009

senaste veckan..

i onsdags var jag, Zebbe och Helena på Oslipat, kvällen var hur bra som helst, alla komiker hade bra material och bra framträdanden, även hon som var alldeles ny - imponerande! kvällen slutade på Nya Tröls (truls?) där det blev en och annan öl med de flesta i oslipat-gänget.
i torsdags var det lite efter-tenta fest med lite klasskamrater. det var jättetrevligt, även om jag drog hem vid 10 när de flesta gick till nation..
i lördags var vi på korridorsfest, som egentligen inte var så jättekul. vi hade dock himla kul innan när vi åt middag hos Sanna!
imorse blev jag väckt av Zebbe som var hos tandläkaren. efter hundpromenad kom han och hämtade mig för att storhandla. jag har aldrig handlat mat för så mycket pengar...
ikväll har Nix tid för röntgen! ska bli himla spännande, håll tummarna för honom!

Inga kommentarer: